torsdag 17 mars 2016

Premiär för Prima form smyckeskollektioner

Under vinterns kalla månader händer en hel del i verkstaden här på Prima. Ni hör kanske inte så mycket ifrån oss. Vi drar oss tillbaka efter sommarens intensiva veckor och höstens kvardröjande värme, men i den stillhet och tystnad som uppstår därefter får kreativiteten utrymme att flöda. Prima form är vårt nya varumärke under vilket vi samlar våra egendesignade produkter. Och imorgon, fredagen den 18 mars, lanserar jag min nya smyckeskollektion.

Ekologi och miljö är en viktig del för oss i vårt liv och dessa tankar följer även med mig in i verkstaden. Det må vara slitna ord, men det naturliga och enkla är oftast det allra vackraste. Leran i sin helt naturliga form med sina olika nyanser är fantastisk och i ett par kollektioner ger jag dessa egenskaper utrymme att tala. Genom att arbeta med naturlig skönhet i kombination med äkta silver och guld vill jag förmedla en speciell känsla av lyx. 
 
 
 
CIRCLE Grey och olika nyanser av RAW Gold
 
 
RAW Soft Pink

 
RAW Gold Concrete
 
RAW Soft Pink
 
CIRCLE Grey & Black

 
STRIPE Grey
 
 
STRIPE och CIRCLE är två serier med handgjorda örhängen, tillverkade av vitaste porslin. De har en stilren design och finns i grått och svart. Stift i äkta silver och eco-certifierad smyckesask.
 
Från och med imorgon fredag 18/3 finner du samtliga örhängeskollektioner i Prima forms webbutik, här.
 
/Emma
 
 
 

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittar in!

Tack snälla för Din hälsning!