lördag 21 mars 2015

Uteverkstad

Den här helgens Prima-projekt har alldeles slagits omkull av en elak förkylning, eller influensa. Det är tredje dagen som jag är febrig och.. alldeles slagen faktiskt. Så himla tråkigt! Martin som hyrt en jättestor byggdammsugare och tänkt rengöra hela ladan den här helgen. Där står den nu, stilla på släpet och tickar onödiga pengar..

 
 
 
Jag har dock orkat mig ut till verkstaden och satt igång en skröj idag. Känns åtminstone lite bättre när något händer under tiden som jag ligger här.. ;) Ugnen är fylld av assietter och serveringsfat i olika former, både i stengods och porslin. Har även fått iväg en beställning av mina egendesignade dekaler, som jag ser mycket fram emot att få se resultatet av. Så himla roligt det ska bli, om de blir bra!
 
 
 
Jag flyttar ut min verkstad så ofta jag kan! Dels tycker jag att det är fantastiskt att jobba utomhus, dessutom tänker jag att det spar min hälsa lite grann, att inte vara instängd i stendammet hela tiden. Just torrputs och våtputs passar ypperligt att göra ute!
 
 
Nu lite mer vila, innan Martin och barnen kommer hem.
 
/Emma
 
 
 
 
 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittar in!

Tack snälla för Din hälsning!